Flickan och havet.



Älskade sommarnatt.





Men hjärtat brister när jag påminns om att du är på andra äventyr.


Låt budskapen flöda
Postat av: Caroline

Aaaaaaalskling!!!! Fy vad jag saknar dig!!! Nu ska jag omedelbart bums hem och texta ihop ett langt och gottigt mail till dig. Vad hander dar hemma? Tar du hand om dig? Bamsemegastor kram

2009-10-14 @ 20:13:47
Postat av: Ull

Åh, det skulle jag allt bli glad av! Ge mig äventyra och galna historier! :) Saknar dig mest hela tiden annars är Göteborg precis som du lämnade det. Börjar bli lite kyligt., gissar att det inte går upp emot vad Island har att erbjuda på den fronten dock.. Jag försöker! Supervarma kramar!

2009-10-15 @ 13:03:37

Hit me with your best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0