En anledning, eller låt mig säga bidragande orsak.



Just nu ger ananas bäst avkastning. (I varje fall om man befinner sig där jag är.) Det är en gnutta mobbat att ha suttit och räknat på det, men då alternativet är att göra något som faktiskt är vettig håller jag mig nog hellre till redan (ooh, wait for it...) plöjd mark. Aaah! Witty, I know.


Gah! Måste harvesta..!



För övrigt; inte helt okej att göra mig beroende och sedan bara lämna.


Låt budskapen flöda
Postat av: Barris

Seriöst så hade jag ett Excel-ark med formler som räknade ut exempelvis Gain per timma och jag behövde bara knappa in data för grödor. Det var nog tur att jag la av med det där innan det spårade ur helt.

2009-10-30 @ 23:39:00
Postat av: Ull

Skicka det!! Pronto! ;)

2009-10-31 @ 10:54:50
Postat av: Barris

Fattar verkligen inte varför jag även har med dekorationer och allt möjligt onödigt, men jag kände väl att det hörde till.



http://www.speedyshare.com/442676913.html



Ladda ner där. Utöka den gärna! Bara att lägga dit mer data ;p

2009-10-31 @ 21:42:05

Hit me with your best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0