Say Hello, wave Goodbye

"Det måste hända, det måste bli av!"
"Klart det blir av, vi får se till att det blir av!"
"Det har varit min dröm sedan jag förstod att det var möjligt."



Gick och la mig med ett leende på läpparna i måndags.
Gick och la mig med ett leende på läpparna i tisdags. Ett fånigt leende till och med.
Finns människor som får en att le fånigt.

Det blir av - på måndag.
Om drömmen själv får välja är jag hemma igen i april någongång.
Det är ungefär 4 månader.
Ändå brister mitt hjärta när jag tänker på de människor jag lämnar, om än för 4 månader.
Tusan jag kommer ju tillbaka, men det vet jag ju inte än.

Jag vill bara, oh, jag önskar bara att ni, alla människor jag älskar och tycker, om ni bara kunde förstå en liten del av hur mycket jag tycker om er så skulle jag bli lycklig.
Ni gör mig starkare. Ni gör mig bättre.
Nya som gamla, I owe you all.


Peace love and understanding people, kanske är det det som betyder något ändå.




Okej, pappa, jag kommer tillbaka, för din skull då.


Låt budskapen flöda
Postat av: sani

jag vet att du tycker om mig... jag tror du älskar mig:)

2009-11-20 @ 13:13:00
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Hit me with your best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0